Brecheisen Makelaars: De ICT-diensten van Kirema staan op eenzame hoogte

Brecheisen Makelaars is inmiddels drie jaar klant bij KIREMA en maakt gebruik van de ‘Maximize IT’ werkplek en cloudtelefonie. Het makelaarskantoor met vijf vestigingen in Utrecht, Houten, Vleuten en Amersfoort is een gevestigde naam als het gaat om consultancy, taxatie, verhuur en verkoop, aanhuur en aankoop en beleggingen. Het bedrijf werkt voor particulieren en voor bedrijven. Met de payoff “geen plek zoals hier”, brengt Brecheisen op een zeer unieke en persoonlijke manier vraag en aanbod in de onroerend goed markt samen.

We spreken Marcel Arendsen, algemeen directeur en makelaar. “In onze markt moet je meerwaarde leveren aan klanten. Positieve reviews, dat is waar het om gaat. Wij willen in alles de allerbeste service leveren en onze klanten helpen aan die unieke plek die bij hem of haar past. In dat opzicht verwachten we ook de allerbeste ICT-diensten en ICT-ondersteuning. Vroeger hadden we hier een eigen server staan met een persoon die zijn stinkende best deed om alles draaiend te houden. Een dure oplossing waarover iedereen klaagde. Later zijn we overgestapt op andere dienstverleners. Dat bespaarde ons geld en maakte ICT professioneler. Maar sinds we onze automatisering en telefonie bij KIREMA hebben ondergebracht zijn we pas echt tevreden. We worden altijd direct geholpen en de mensen van KIREMA staan altijd voor onze medewerkers klaar!” vertelt Marcel.

Het kantoor werkt met software van RealWorks, waarin alle primaire makelaarsprocessen en informatie van klanten en onroerend goed worden verwerkt. Arendsen: “Onze software draaide voorheen niet echt best omdat onze ICT onvoldoende goed was ingericht om deze applicatie te ondersteunen. KIREMA heeft de situatie goed in kaart gebracht en er alles aan gedaan wat nodig is om ervoor te zorgen dat het nu snel en vlekkeloos draait. Na al onze ervaringen uit het verleden durf ik gerust te zeggen dat de oplossingen en dienstverlening van KIREMA op eenzame hoogte staat. Ik raad ook iedereen aan om met hen in gesprek te gaan”.

Door de KIREMA werkplek kunnen de medewerkers van Brecheisen snel, betrouwbaar en veilig werken. Door de telefonie-oplossing zijn de makelaars goed bereikbaar en beschikken zijn over handige functies waarmee de vestigingen slim gekoppeld zijn. Marcel zegt hierover: “Door de manier waarop ICT en telefonie geregeld zijn, zijn wij in staat om onze klanten altijd snel te woord te staan en adequaat te helpen. Het is een heerlijk gevoel om erop te kunnen vertrouwen dat de techniek ons nooit in de steek laat en we bij vragen altijd goed en op een leuke manier geholpen worden. Al onze medewerkers zijn erg blij met hun werkomgeving en erg tevreden over hoe ze worden geholpen bij vragen en problemen. Zoals wij willen werken met onze klanten, werkt KIREMA met ons. En dat heeft enorm veel waarde voor ons.”

Over Brecheisen Makelaars

Brecheisen Makelaars is een toonaangevend makelaarskantoor met vestigingen in Utrecht, Vleuten, Houten en Amersfoort. Het kantoor werkt vanuit de filosofie dat waarde leveren aan de klant de meest belangrijke peiler is om te excelleren. Op basis van persoonlijke wensen, ambities en persoonlijke drijfveren helpt Brecheisen om vraag en aanbod op de onroerend goed markt samen te brengen. Vanuit een uniek aankoop of verkoopplan gaat de Brecheisen makelaar altijd op zoek naar de perfect passende plek. ‘Geen plek zoals hier’ is dan ook het motto. Brecheisen krijgt voor haar verkoopadviesdiensten een klantbeoordeling van een 9,1.