In de drukke wereld van ICT is samenwerking de key tot succes. Bedrijven die sterke partnerschappen opbouwen, kunnen beter inspelen op de snel veranderende technologieën en klantbehoeften. KIREMA zet daarom vol in op langdurige samenwerkingen. Door organisaties echt goed te leren kennen en elkaars taal te spreken, ontstaat een soepele samenwerking waarin wederzijds vertrouwen en efficiëntie centraal staan.
Snel en efficiënt
Eén van de organisaties waarmee KIREMA al jaren samenwerkt, is Avictus. De naam Avictus weerspiegelt hun missie: een combinatie van AV (audiovisueel), ICT en US, waarbij het samenwerken met en voor klanten altijd vooropstaat. Avictus staat voor innovatie en toegankelijkheid in digitale communicatie. En vindt dat elk bedrijf, ongeacht de grootte, moet kunnen profiteren van de beste digitale communicatieoplossingen. Avictus zoekt voor elke organisatie de meest geschikte, betaalbare en gebruiksvriendelijkste opties.
In de drukke wereld van ICT is samenwerking de key tot succes.
Matthijs Lamme, eigenaar van Avictus, legt het voordeel van een hechte samenwerking met KIREMA uit: “Als er een storing optreedt, kunnen wij samen met het team van KIREMA achter de schermen aan een oplossing werken, zonder de klant daarmee lastig te vallen. Omdat we KIREMA goed kennen, kunnen we direct schakelen en het probleem efficiënt aanpakken. Als de ICT van de klant door een andere partij wordt beheerd die we niet kennen, moeten we de klant inschakelen om als tussenpersoon te fungeren. De klant moet dan het probleem vertalen naar de IT-partij, hun antwoord terugkoppelen naar ons, en dat proces herhaalt zich onnodig vaak, omdat de klant geen verstand heeft van de IT-zaken. Daarom schakelen ze juist KIREMA en Avictus in. Door onze samenwerking met KIREMA voorkomen we omslachtige en tijdrovende situaties.”
Waar Avictus zich richt op communicatieoplossingen, zorgt KIREMA ervoor dat medewerkers van elke organisatie altijd en overal kunnen werken én bereikbaar zijn. Met digitale werkplekken, flexibele telefonie, zakelijk internet en veilige cloudoplossingen biedt KIREMA technologie die daadwerkelijk werkt voor bedrijven. Avictus en KIREMA zijn dus een goede combinatie. Samen kunnen ze voor klanten een volledig pakket aanbieden. En dus soms zelfs zonder dat jij, de klant, het door hebt. Concreet betekent dit dat Avictus bijvoorbeeld schermen en draadloze presentatiemogelijkheden faciliteert, terwijl KIREMA zorgt voor de IT-ondersteuning die dit mogelijk maakt. Loop je door een winkelstraat en zie je een groot reclame bord? Dan kan het zijn dat het scherm zelf is gefaciliteerd door Avictus, en wat erop weergegeven is dankzij KIREMA zichtbaar is.
Samenwerking als extra service voor klanten
“Voor onze klanten is, onze samenwerking met KIREMA, ook een extra service. Als klanten een dienst nodig hebben die wij niet aanbieden, kunnen we hen met vertrouwen doorverwijzen naar KIREMA. We weten dat onze klanten daar in goede handen zijn. En het werkt andersom net zo. Regelmatig verwijst KIREMA hun klanten naar ons, omdat zij weten dat wij dezelfde hoge standaard in service bieden. Zo versterken we elkaars en zorgen we samen voor tevreden klanten.” Aldus Rowan Vroegh, manager service desk bij Avictus.
De samenwerking tussen KIREMA en Avictus laat zien hoe waardevol sterke partnerships in de ICT-sector kunnen zijn. Door elkaar te versterken, elkaars expertise te benutten, elkaars klanten te bedienen en altijd te focussen op het beste voor de klant, creëren beide bedrijven een goede samenwerking waarbij de klanten profiteren van efficiënte oplossingen, korte lijntjes en de zekerheid dat hun digitale communicatie en IT-behoeften in goede handen zijn.